/

21/11/2015

KURSUS JAHITAN DAN REKAAN FESYEN 2016 ( SESSI JANUARI 2016 )


Pengambilan untuk kursus jahitan dan rekaan fesyen bagi  tahun 2016
telah  bermula

Tempoh Pembelajaran: 12 Bulan ( Setahun )

 35 Jenis Fesyen Kontemporari dan Tradisional

  •  12 Fesyen baju Kurung Tradisional /Moden dan Kain
  •   6 Fesyen Kebaya Moden /Tradisional dan Kain
  •   5 Fesyen  Kebaya Moden /Tradisional dan Kain
  •   5 Fesyen Blaus dan Seluar
  •   1 Fesyen Jubah Muslimah
  •   1 Fesyen Jubah Lelaki
  •   1 Fesyen Tudung
  •   12 Fesyen Baju Melayu dan  Seluar
Subjek-Subjek Tambahan:
  • Teori Dan Praktikal Rahsia Mengenali Kelpelbagaain Jenis Fabrik
  • Lakaran Fesyen (Sketching)
  • Bengkel Manik, Labuci dan Kristal
  • Bengkel Jahitan Langsir untuk di komersialkan
  • Bengkel Jahitan Telekung Muslimah
Pendaftaran:  RM 600.00

Yuran Bulanan:  RM 250.00

Jadual Kelas :      2.00PM - 6.00PM 
                           ( SABTU  DAN AHAD 
                           @ RABU DAN KHAMIS)

Pihak akademi akan menghadiahkan mesin jahit sebagai ganjaran kepada 
peserta-peserta yang telah berjaya menamatkan kursus dengan cemerlang.



Sila Daftar di sini:-

Harap Maklum.
Pendaftaran telah di tutup

9 comments:

  1. Salam puan, saya berminat untuk ikuti kelas jahitan ni tapi saya kerja pada weekdays, ada tak kelas pada jumaat & sabtu? harap pihak puan dapat pertimbangkan.
    Terima kasih

    ReplyDelete
  2. Nurul Izzati11:37 am

    Salam puan, ada sesi pengambilan untuk Februari 2016 tak?

    ReplyDelete
  3. Bila buka lagi puan

    ReplyDelete
  4. Bila buka lagi puan

    ReplyDelete
  5. Salam..kelas ni dibuat dekat mana ye?saya nak join..

    ReplyDelete
  6. Hi, when is the next intake for this course?

    ReplyDelete
  7. Saya sangat berminat, lokasinya di mana?

    ReplyDelete
  8. Saya sangat berminat, lokasinya di mana?

    ReplyDelete
  9. Saya sangat berminat, lokasinya di mana?

    ReplyDelete